znajdź biuro: pokaż wszystkie

home | zaloguj się

Alfastar - Ocena

Łączna ocena Alfastar 8.41 Szczegóły »
Łączna ilość ocen 15

Komentarze / Oceny:

Fama

07-10-2011
Bardzo miłe wakacje spędziłam z alfa starem w tym roku. Ponieważ nie miałam zbyt dużych funduszy na urlop postanowiłam wybrać nie drogą wycieczkę do Tunezji. Konkretnie Sun Holiday Beach Club w Hammamet-Nabeul. Stylowo urządzony, z przestronnymi i czystymi pokojami. Obsługa bardzo miła i sympatyczna. Do plaży blisko, ok 200 metrów.

Piotr

28-09-2011
Biuro w 100% wywiązali się z umowy podpisanej przed wyjazdem. Nie było zmian w godzinach wylotów, hotel na miejscu dokładnie taki jak w opisie. Opieka rezydenta przez cały pobyt. Atrakcyjne wycieczki fakultatywne w atrakcyjnych cenach. Polecam, my na pewno jeszcze będziemy z żoną korzystać, najprawdopodobniej w grudniu zdecydujemy się

Inga

16-09-2011
Bardzo miło wspominam wyjazd z alfa starem, po raz drugi z rzędu wybrałam ich na organizatora moich wakacji. W zeszłym roku byłam z nimi w Egipcie, w tym poleciałam do Tunezji do Port El Kantaoui, do hotelu Residence Kantaoui. Do plaży ok 500-600 metrów. Spacerkiem szło się dosłownie chwilkę. Plaża piaszczysta, bardzo długa i szeroka.

PaulinaP

13-09-2011
Poznałam biuro 2 lata temu i od tamtego czasu z nimi podróżuję i zawsze z wczasów wracam bardzo zadowolona. Poprzednio podróżowałam z alfa starem do Turcji i Egiptu. Świetnie organizują wycieczki w ten rejon świata, mają bogatą ofertę hoteli, wycieczek, najróżniejsze terminy wylotów i ceny na każdą kieszeń.

Beata

08-09-2011
Trzeba przyznać, że alfa star ma bardzo bogatą ofertę. Można polecieć zarówno na niedrogie wczasy do Egiptu jak i na takie za większą kasę np na Fuerteventurę. Na każdą kieszeń i do wielu ciekawych i pięknych miejsc. My z mężem w tym roku wybraliśmy się z nimi do Bułgarii.

kamila

Ogólna ocena: 9.30 Wystawiono:
17-08-2011
Z alfa starem na wakacje pojechałam po raz drugi. I po raz drugi wróciłam bardzo zadowolona z organizacji wakacji. W tym roku zdecydowałam się na Turcję i hotel Long Beach w Alanyi. Cudowne miejsce, 5 gwiazdek i jak najbardziej taka ocena jest słuszna. Komfortowo, bardzo czysto, ładnie urządzona recepcja, przestronne pokoje.

Marcin

21-07-2011
Najwyższa jakość przy bardzo atrakcyjnej cenie. Polecam wycieczkę do Turcji, konkretnie do Konakli. Byłem z żoną w hotelu Club Konakli przez tydzień i szczerze mogę przyznać, że były to jedne z moich lepszych wakacji na których byłem z biurem. Już na miejscu w biurze spotkałem się z bardzo miłą i kompetentną obsługa.

Rafał

30-06-2011
Po raz pierwszy polecieliśmy z rodziną na wakacje z alfa starem i na pewno jeszcze będziemy korzystać z ich usług. Zdecydowaliśmy się na Egipt i szukaliśmy biura, które specjalizuje się w wycieczkach w ten rejon świata. Alfa lata tam od kilkunastu lat więc pomyślałem, że z nimi będzie najlepiej i najbezpieczniej.

Bala

Ogólna ocena: 9.30 Wystawiono:
27-06-2011
Jeżeli będę miała okazję lecieć jeszcze gdzieś na wakacje, na pewno wybiorę się na nie z alfa star. Przyjemna obsługa, 100% zadowolenia, wszystko zgodne z umową. Solidni i bardzo rzetelni. Duży wybór hoteli, wycieczek objazdowych czy wycieczek fakultatywnych. Osobiście mogę polecić Fuerteventurę i hotel Apartamenty Oasis Dunas.

Tatiana

27-05-2011
Godne zaufania i polecenia biuro. Zorganizowali mi bardzo fajne wakacje last minute w bardzo przystępnej cenie. Hotel dokładnie taki jak w opisie, smaczne jedzenie, piękny widok na morze i cudowna atmosfera. Nie pamiętam kiedy ostatnio tak odpoczęłam. Nie przejmowałam się absolutnie niczym, nie było żadnych problemów.