znajdź biuro: pokaż wszystkie

home | zaloguj się

Itaka

Ocena szczegółowa:

Ocenę wystawił: jolka., w dniu: 02-01-2010
Ocena użytkownika: 1 , 0
Ogólna ocena: 4.30

 
Jak bogata jest oferta tej firmy ?   8.00graficzna ocena
Przejrzystość prezentowanych usług / produktów   2.00graficzna ocena
Jakość wykupionych usług / produktów   6.00graficzna ocena
Profesjonalizm działu obsługi   1.00graficzna ocena
Kontakt z działem obsługi   1.00graficzna ocena
Możliwości zmian w wykupionych usługach (dokupienie usług)   1.00graficzna ocena
Oceń stosunek cen do jakości usług / produktów   5.00graficzna ocena
Gwarancja i bezpieczeństwo   9.00graficzna ocena
Czy usługi / produkty zgadzały się z ofertą ?   9.00graficzna ocena
Czy dokonałbyś kolejnego zakupu w tej firmie ?   1.00graficzna ocena

Komentarz do oceny:

Spędziłam z Itaką 9 grudniowych dni w Sharm el-Sheikh w hotelu 5-cio gwiazdkowym Interplaza Beach z formułą ALL INCLUSIVE. O wyborze oferty tego właśnie biura zadecydowała przede wszystkim informacja o czasie trwania wczasów. Wakacje w Interplazie okazały się zupełnie udane, jednakże poziom świadczonych usług przez Itakę pozostawiał wiele do życzenia. Po pierwsze, z 9 dni wakacji na miejscu zrobiło się 6. Oczywistą sprawą jest, że pierwszy i ostatni dzień to czas przeznaczony na kwaterunek oraz przeloty, jednakże ITAKA skróciła mój pobyt jeszcze znaczniej. Choć wylot do Polski odbywał się w nocy o 1:55, to formuła ALL kończyła się 12 godzin wcześniej, choć zgodnie z oferta miała trwać 9 dni. Jak się okazało takowa praktyka bywa często stosowana przez to biuro, o czym nas poinformowała sama REZYDENTKA. Kompetencja rezydentki ITAKI także pozostawiały wiele do życzenia. Pani okazała się niesympatyczna, lekceważąca i niegrzeczna wobec klientów. Była niepunktulana, nie sposób było jej zastać podczas dyżuru w wcześniej przez nią wyznaczonym miejscu spotkań, bo na przykład nie raczyła się na nie udać z sali konferencyjnej, gdzie odbywało się spotkanie organizacyjne. Na wszystkie zgłaszane problemy reagowała wzruszeniem ramion. Nie była w stanie pomóc w negocjowaniu zmian pokoju ani nie interweniowała w sprawie awarii basenu z podgrzewaną wodą. Dodatkowo wyrażała się niepochlebnie o własnym biurze, co także świadczy o jej etyce zawodowej. Dodam jeszcze, że to nie były mój pierwszy pobyt w Egipcie. Nigdy wcześniej jednak poziom świadczonych usług przez żadne z biur podróży, z którymi miałam do czynienia [a leciałam już z ALFA STAR, Selectours, Axeltour] nie okazał się równie rozczarowujący. Może miałam po prostu pecha..., może zdaniem innych trochę przesadzam, bo zdarza się, że klienci różnych biur w ogóle nie docierają na wybrane miejsca itp., nie wiem... ITAKA reklamowała się jako uczciwy i kompetentny TOUROPERATOR, dla mnie okazali się zupełnym zaprzeczeniem tych określeń - i wiem na pewno:JUŻ NIGDY WIĘCEJ ITAKA! innym także odradzam!

Co sądzisz o ocenie?